Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

'Goede' paarden moeten de 'slechte' paarden vrezen

+17
tiger
Fawn
Czarith
Zephyr
Magnifico
Visual
Chegyo
Nar
Mischa
Amiya
Streya
Vanilla
Merle
Puck
Salvedir
Ividanara
Celebrían
21 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Jaaa, ik ben oud :') We moeten weer allemaal terug komen!! Die opa's en oma's!!

Czarith

Czarith

Misschien moeten we niet terugkijken naar vroeger Maar vooruitkijken, en de dingen nog beter proberen te maken dan vroeger.

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Jaa, misschien ja :') hopelijk een goede toekomst dan!!

Fawn

Fawn

In ieder geval zijn we - neem ik aan - tot de conclusie gekomen dat we allemaal weer een beetje beter ons best moeten doen om de vervaagde lijn tussen goed en slecht wat aan te scherpen. (:

Nar

Nar
Moderator

Waar blijven eigenlijk de neutrale paarden in dit verhaal? Moeten die ei'k ook angst gaan laten zien of hoe passen die erin?

Het grootste deel van mijn karaktertjes is neutraal, dus even een klein vraagje tussendoor ^^

Daesha

Daesha

Zoals je zegt neutraal, niet?
Je kiest geen kant en ik denk niet dat ze bang zijn voor slechterikjes >3

Al was het vroeger soms: meer goed neutraal of meer slecht ofzoiets ;'D

Fawn

Fawn

Neutralen staan niet aan een bepaalde kant. Net als Nirvana hoeven ze noch goed noch slecht te zijn. En aangezien ze inderdaad ook niet strijden voor wereldvrede hebben ze geen reden om direct bang te worden van de slechte paarden.

Celebrían

Celebrían
VIP

Tsja, het is niet meer zoals het vroeger was, want tijden veranderen nu eenmaal. Soms is dat heel erg vervelend te realiseren, maar het is wel zo.
Ik heb hier zlef ook ooit moeite mee hoor Meow

Eigenlijk denk ik -zoals hier boven is gezegd- ook dat beide partijen hun 'ego' even aan de kant moeten schuiven. Of het een beetje beter moeten doseren (:

Met wat Nikki hier boven zegt over de neutrale paarden, ben ik het wel eens :)

Humhum,
Ik bedacht me net dat Celebrían ook wel eens overkomt als iemand die overal wil heersen. Vooral door haar posts en zo.
En daarom wil ik even benadrukken dat het grootste gedeelte van wat er 'gebeurt' in haar post, zich afspeelt in haar verbeelding. Ze is niet onoverwinnelijk, niet onsterfelijk, niet uiterst slim, etc.
Al is ze ook niet dom en ook niet voor een gat te vangen Fufu

~Naja, mijn punt over Celeb is duidelijk hoop ik schijnnheilig

Salvedir

Salvedir

Heheh, ik hieeeeld van de vroegere tijd idd <3 Toen zat ik in, wat, drie vechttopics tegelijk omdat Samantha een keer een vijand had, toen nog één, en toen kwam de familie daarvan, en tsja, dat was zo leuk XD Ik vond dat, als kleinfijnnieuwnaïefRPG'ertje helemaal zo van WOOOOW DE SLECHTE PAARDEN OH NEE WAT MOET IK DOEN WAAH hyper

Maar we moeten idd minder gaan vroeger-en. Want dat is ook niet leuk voor de mensen die er recenter bij zijn gekomen, enen, dan gaan we nu met z'n allen gewoon het helemaal geweldig en leuk samen maken <3 *wordt helemaal entoushiast*

Owja, over slechtzakjes met ego: De meeste hebben dat nou eenmaal, en als goed-paard RPG'er moet je dat niet persoonlijk aantrekken. De slechtjes denken nou eenmaal dat de goodiebags de grond in geboord moeten worden en dat zij veel beter zouden zijn in het overheersen van de wereld, right? En de goedjes denken op hun beurt weer: Die verschrikkelijke slechte paarden die killen moeten naar de hoogste bergtop in DH gejaagd worden en nooit meer terugkomen. Als je zo gaat kijken voelen de goeden zich ook beter dan de slechten, want de slechten moeten oprotten, toch?

En dat maakt de RPG juist zo leuk. Omdat ze gewoon allebei vastberaden aan hun beslissingen en moralen vast blijven houden, en dus écht niet wijken voor de ander. Angst, spanning en woede tussen de partijen maakt de RPG spannend en houdt het levend. blijheid

Visual

Visual
VIP

Salvedir schreef:
En dat maakt de RPG juist zo leuk. Omdat ze gewoon allebei vastberaden aan hun beslissingen en moralen vast blijven houden, en dus écht niet wijken voor de ander. Angst, spanning en woede tussen de partijen maakt de RPG spannend en houdt het levend. blijheid

En de neutralen dartelen daar tussenin en maken iedereen het leven zuurder =P

Neutraal is eigenlijk gewoon een simpel woord: in de oorlog kies je geen kant. Meer is zo'n neutraal paardje eigenlijk niet: Oh ja, ze zitten je dwars met de andere kant te overmeesteren, maar that's that. *probeert zichzelf te stoppen met Visofie* Anyway, dus kort samengevat over de hele discussie:

- Slechte paarden moeten beangstigender overkomen, meer bijten, klappen, etc.
- Goede paarden moeten angstiger overkomen, angst kennen, weten dat het gevaar voor eigen leven is goed te zijn (OMG O_O Ik overdrijf AWESOMENESS )
- Beide kanten moeten hun ego laten bezinken op verschillende gebieden en de dag prijzen dat er eindelijk door iemand een gevecht verliest zonder dat dat de bedoeling was O_O
- Neutrale paarden hebben minder redenen om bang te zijn dan de goede paarden, maar hebben ook minder redenen eng te zijn dan de slechte paarden, en kiezen geen kant
- Vroegere tijden kunnen helpen met het vormen van de toekomst Surprised
- Legendes over paarden kunnen leuke ideeën geven AWESOMENESS
- Al deze punten bij elkaar kan zorgen tot meer inspiratie, spanning, en RPG-genot voor het hele gezin Yay

Zoiets? AWESOMENESS

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum