Vengeance schreef:Als er één echte admin zou worden gekozen zou het hele stemmen niet nodig zijn....
En daar heb ook jij weer een punt.
Dus óf dat, of het plan uitvoeren en zo 'op zoek gaan' naar 'dé' Admin...
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4
Vengeance schreef:Als er één echte admin zou worden gekozen zou het hele stemmen niet nodig zijn....
Visual schreef:maar dé perfecte Admin kan ook niet zonder overleg mods benoemen, hoe goed hij/zij ook is.
Pearl schreef:Ik zie liever ook een tweede Admin, dat is altijd handig en dat hebben we eigenlijk altijd al gehad.
Als jullie állemaal een actief iemand vinden die geschikter is stap ik op.
Bovendien lieft ik het democratie-idee, in Nederland in de politiek hebben we het ook, dus waarom openen we geen mini-democratie? Het kan lastige situaties voorkomen *denkt aan de 'niet erg goede' tijd van DH waarin heel veel lidjes vertrokken*
Visual schreef:Ik zal je zeggen: Ik heb meerdere situaties gezien waarin iemand weigerde zijn of haar positie te lozen, ongeacht hoe oneerlijk en slecht het ook was.("Ja maar jullie hebben mij gekozen" "Ik was misschien inactief, maar nu ben ik er toch? Ook al ben ik nog steeds niet zo erg actief." "Ik vind het oneerlijk dat jullie deze rang van mij afnemen en aan iemand anders geven.", om zo maar even op te noemen) Want een admin heeft de macht, om als enige héél Dh te wissen, mocht héél Dh boos op hem/haar zijn ^^ neh, ik overdrijf xD het kan wel, maar niemand zou chantage gebruiken als: Ik wis DH als jullie mij niet accepteren als Admin xD
Celebrían schreef:Nou nou, een dag niet op DH en er zijn meteen 2 bladzijdes bijgekomen.
De discussie ging zo nu en dan niet echt over het idee zelf, althans die gedachte had ik.
Maar goed, de hoofdvraag van het gehele topic is dus: Waar vinden we een zo objectief mogelijke admin?
Ik denk dat het erg moeilijk is om die te vinden. Vooral omdat de meeste mensen hier toch wel een onderlinge vriendschap hebben opgebouwd. Of in ieder geval een 'band' heeft geschapen die als zodanig beschouwd kan worden.
Ik denk dat eenieder voor zichzelf ook gewoon eens goed moet bekijken of hij/zij geschikt zou kúnnen zijn voor dat hoge Admin schap.
Daarna ben je pas in staat om die iemand aan te wijzen, lijkt me.
Visual schreef:ik d8 dat het onderwerp over het democratisch kiezen van admins en mods kan ook aan mij liggen hoor XD
Visual schreef:
Misschien is het slim om voor de verkozenen (wat een woord :') ) een proefperiode te houden van twee weken: De oudere admin(s) en mod(s) doen niets (tenzij het uit de hand loopt xD), terwijl de verkozenen hun taken proberen op te volgen. Komen ze door deze periode heen, en isiedereenHet Team tevreden over hun werk, mogen ze de rest van het kwartaal blijven(?)
Sultan schreef:Ik ben dus absoluut tegen.
Dan komt er toch weer van; die stemt op die omdat het een goede vriendin is, nee. Heb je een grote kans dat daar weer een aantal topics over geopend worden, de admin kiest toch de mensen die goed voor het team en de site zijn..?
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: