Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Democratie in Dream Horses ~idee

+10
Visual
Cobrazarao
Amani
Zephyr
Amiya
Pearl
Vengeance
Nojin
Boots
Celebrían
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 4]

Celebrían

Celebrían
VIP

Nirvana schreef:Haha dat is in ieder geval waar, de eerste is wel lekker duidelijk clown

Hm, persoonlijk zou ik niet in een topic zetten over wie ik ontevreden ben, ook niet als ik daar een reden bij gaan noemen. Denk dat, als je mening anders is dan die van anderen, je dat Teamlid en mensen die het niet met je eens zijn, over je heen krijgt, omdat het ook een soort 'persoonlijke kritiek' is.

Voor de rest, helemaal super! (:

Nee klopt. Ik zou me in een topic ook minder kunnen loslaten als ik een bepaalde mening heb.

Visual

Visual
VIP

Ja, maar wie gaat alles ontvangen en zeggen wie 'het minst' gewaardeerd wordt? Ik bedoel, zelf vind ik het evenmin goed om het te pb'en: Ik vind het verschrikkelijk om anderen te kwetsen en als ik weet dat het team de pb's kan lezen...

Vengeance

Vengeance

Ik zou Amiya op haar woord vertrouwen, hoor (: En de rest ook, overigens..

Fawn

Fawn

Visual schreef:Ja, maar wie gaat alles ontvangen en zeggen wie 'het minst' gewaardeerd wordt? Ik bedoel, zelf vind ik het evenmin goed om het te pb'en: Ik vind het verschrikkelijk om anderen te kwetsen en als ik weet dat het team de pb's kan lezen...

Tja, als je écht niet wilt dan iemand van het Team je mening leest, hoe moeten wij ons dan verbeteren? Misschien moet er daarvoor een onafhankelijk persoon of een anoniem account komen waarvandaan men die pm's kan sturen... maar tja, je ben natuurlijk niet verplicht om hieraan mee te doen. En uiteraard: Ik denk dat niemand er echt plezier aan heeft mensen te kwetsen.

EDIT @ Ven: Ahw C:

Visual

Visual
VIP

okie :3 ik zal heel zachtaardig doen heur Democratie in Dream Horses ~idee - Pagina 4 779556

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum: